Deletedmom139 selam kizlar 39+3günlük hamileyim sorum su hastaneler kacinci haftaya kadar bekliyor bekledikten sonra yatis yapip dogumu başlatıyor 😏
Neslihant Deletedmom139 doktora gore degisiyor cnm ama maximum 42 e kdr bekliyorlr genelde bnm doktorum mesela 40 dan sonra beklemeyelim diyor
Deletedmom139 Neslihant bende oyle biliyorum canim 39 bitince yatis yapıyorlar ama kimisi 41 hafta bekliyolar ve korktum acikcasi