tugce0508
Merhaba Ege yaşam hastanesinde doğum yapan anneler tecrübelerini iyi ve ya kötü paylaşabilir mi? Doktorumdan memnunum ama bebek ölümlerinin olduguna dair bişeyler duydum çevremden. Doğumuma da 2 ay kaldı.hastaneden emin olamadığımdan tedirginim. Cevaplarınızı bekliyorum