Ozlem1093 bende senin haftalarında aynı şeyi yaşadım kanamadan gittim doktor kese güzel değil ve kanaman olduğu için düşük yapıyorsun dedi sonra yatış verdi bana betaya baktı 24 binlerdeydi ertesi gün tekrar baktı 22 binlerce düşmüştü. Doktor boş gebelik dedi kürtaj için hazırlan dedi ben kabul etmedim başka doktora özele gittim bebeğimi gördüm kalp atışlarını duydum progestan iğne ve hap verdi bana doktorum şuan 33deyiz kuzum hiç bişey olmadı umarım senin de olmaz umudunu yitirme çok geçmiş olsun