Eminim benim gibi en kötü senaryoları okuduğunda etkilenenler vardır.Hele ki ölü doğumlar😔Okurken elbette her iyi niyetli hamile gibi onlar için dua ediyor acılarını resmen içimde hissediyorum..Evet burası sadece güzelliklerin paylaşılacağı bir platform değil elbet.İnsanlar mutluluklarını paylaştığı gibi üzüntülerinide paylaşmakta haklılar.Ama hamilelik zaten zor endişesi kaygısı bol bir süreç,hormonlar deseniz kişiyi parmağında oynatır durumda.Hani diyorum ki anlatmasak mı mümkün olduğunca en kötü senaryoları paylaşmasak mı? “LÜTFEN” kimse beni yanlış anlamasın🙏🏻 Ama sanki empatimi yapmaya çalışsak.Ya da ben mi fazla büyütüyor abartıyorum? Evet derseniz de anlar susarım.
Diyeceksiniz ki başlığı görünce okuma girme! Onada eyvallah ama işte merak!acaba ne oldu benimde başıma gelir mi merağı😓
Allah’ım kimselerin hamileliğini kötü sonuçlandırmasın🙏🏻
Herkes bebeğini sağlıkla kucağına alsın🙏🏻
Biraz uzun oldu içimi dökmek istedim,Sevgiler❤