Feriiihann Merhabalar hanımlar 7 haftalık hamileyim ve çok karın ağrısı bel ağrısı çekiyorum hiç iş yapamıyorum ayakta duramıyorum.Doktor enfeksiyon olabilir dedi idrar kültürü yaptık sonuçları bekliyoruz.Enfeksiyon biraz sıkıntılı bişeymiş .Konu hakkında bilginiz varsa biraz konuşalım @
37aysgl Feriiihann suyu bol tüketmeye çalış canım haftan küçük ilaç vermeye bilir antibiyotik felan sen su iç günlük 3 litre felan
sevgitekes Feriiihann 12. Haftada benimde idrarda enfeksiyon çıkmıştı idrar kültürü yaptılar temiz çıktı ilaç vermemişti bol su meyve suyu iç dediler