Oglusum89 25. haftanın içindeyim bir kac gündür midemde sürekli gaz var sürekli sancı cekıyorum geceleri bile yemek bile yememi engelliyor yiyemedgm için sürekli halsiz yorgun oluyorum bulantıda oluyor bu gaz sorununu nasıl çözebilirim önerilerinizi beklıyorum arkadaşlar
Oglusum89 gozdeak yürüyorum aslında 10 dk değil günde 1 saat en az aksamları yuruyorum hiç boyle bır sorunum yoktu bı kac gundur boyle oluyor üşüttümmü acaba diyorum kabızlık sorunumda yok hamd olsun
Oglusum89 37aysgl yok cnm acı gibi değil ağrı şeklinde oluyor bebek buyudugu içinde olabılırmı bu karın ağrıları bilemiyorum 🙄