Denniz Mrb kızlar önceden tekme olmasada segermeleri ni cok net ve gün içinde sürekli hissederdim bebeğimin dünden bugüne azalma var çok kafaya taktım bu durumu içimi rahatlatın lütfen normal mi 😔
37aysgl Denniz bende 23+5 im canım benimde öyle oluyo 2 gün sadece hafif hareketlerini hissettim sonra normale dönüyo arada oluyo böyle şeyler demekki
yorumcuanneniz Denniz korkmayın ben 26 + 3 üm hala 3 veya 4 gün hissetmedigim oluyor bende cok korkuyorum ama sonra ediyor 🤗🤗
Duuyguum Denniz 23. Hafta benim full sakin geçti canm 24 te zıplamaya başladı hiç moralini bozma bence
Oglusum89 bu haftalarda oynamaları dengesiz olabılıyor bana doktorum her hareketini suan hıssedemezsinn demişti endişelenme cnm
Oglusum89 Denniz analık ☺️ karnına düştüğü an başlıyor en ufak seylerde bile endişeleniyosun normaldir cnm anlıyorum seni bende senın gbiyim
Denniz Oglusum89 inan dünden beri kafayı yicem heralde dedim gerçekten annelik çok hassas bi duygu rabbim herkese yasatsin ❣
Tgce16 Ne kadar hissetmeye çalışırsan o kadar hissettirmiyorlar kendilerini :))) bende yaklaşık o haftalarda 7 saat uğraştım hissedemedim kalkıp hastaneye gittim korkudan 😂😂😂 bişey yok bebekte yaşıyor diyip gönderdiler geri 😂 annenin yorgunluğuna bağlı da değişebiliyor hareketler, benim mesela yoğun olduğum bi gün uzanıp dinlenmeye başladığım an kıpır kıpır oluyor ama sıcaktan bunalmış veya halsiz mutsuz olayım uğraşsamda kıpraşmıyor hiç gibi gibi ...
Denniz Tgce16 onuda düşündüm ama doktoruma ulaşamadım içimi rahatlattiniz gerçekten allah razı olsun hepinizden
Bdjd Denniz canim ya ben denize girmisdim o gece cok iyi uyumusdum sabah kostur kostur doktora gitmisdim cok rahat uyudum bir sorunmu var diye😹😹😹 qaz sancisi cekmeden uyayamiyordumda normalde
Denniz Bdjd krize girdim gülmekten çok iyi uyudum diye doktora gitmek 🤣🤣 canım anne olmak böyle bişey heralde ❣