Deletedmom0034 ilk qebeliqiniz mi? Öncelikle herzmn pozitif düşünün we herzmn dua edin.ilk qebeliqimde son qunlerime yakın sürekli hafif tempoda yürüdüm hep hareket halindeydim 😃 Doqumun qercekleseceqi qün suyum qeldi ilk etapta we sancim qeldikce sol tarafima yatıp bolca ıkındım🙈 Normal doqumdu we cok tecrubeli bi ebe yaptirdi saolsun.Catım esnek olduqu icin dikissiz 15dk lik bi sanciyla doqum yaptım cnmm.Rabbim herkese bole rahat doqumlar nasip etsin insAllah 🙏🙏 oqlum beni hic incitmedi.Suan 6+4 hftalik hamileyim umarım buda bole olur...Dua+ Yürüyüs+bol bol su 🌼