Irem-rzgarr355 Hamileligimin 12.ci haftasındayım cinsiyeti cok merak ediyorum, bi oğlum var zaten cinsiyeti 13.cü haftada ögrenebilir miyim acaba
Hiranurhilal Irem-rzgarr355 ben bugun gittm canom 13.haftada yani ama doktor 16 da kesin soylicem dedi ve tahminen kiza benziyor dedi
1234567bsr- Canım ben 13 cü haftadayım cuma gunu gittim ıkı test ıcın doktor yüksek ihtimal kız dedı ama bılmıyorum 16 da degısırmı
Esincim 11+2 de gittim bacak arasını tam gösterdi erkek dedi dr ben bile anladım cok belirgindi inşallah yanılmayız
Irem-rzgarr355 Çookk heyecanlymm, önce saglıklı olsunlar tabii 😘 erkekte hamileliginz nasl smdi benim cok farklı