Aysegnl51 Ne alemdesiniz bebisler nasil sorunu olan var mi testler nasil danismak istediğiniz şeyler varsa ortaklasa konuşalım 👍😍
gezentianne Aysegnl51 15+2'yim birazdan doktora gideceğim. En son ikili test için 12+1'de gitmiştik ve oğlumuz olacağını öğrenmiştik. Son günlerde bel ağrım olmaya başladı normalde mide bulantısı bile yaşamadığım için hiç hamile oldugumu hissetmiyordum bu hafta hissetmeye başladım baya :)
Aysegnl51 vissnelinutella 12 haftalıkken cinsiyetini öğrendim ben sana bi sey dediler mi ? Ikili test sonuclarin nasil cikti 😊
Aysegnl51 ems1 Benim ki erkekmis malum ortada geziuor 😅 hemen gördük . Seninki de kesin belli olur artik heyecanli oluyor ya😊🤗
vissnelinutella Aysegnl51 kıza benziyor dedi doktorum 🥰 ama net söyleyemiyorum çok hareketliydi çünkü ben ikili tarama vs yaptırmadım herseyden çabuk etkilenen bir yapım olduğu için
ems1 Biz cinsiyet partisi yapalım dedik o yüzden doktorum net olması için bekletti,ikili test değerlerim güzel çıktı 3 lü test istemedi doktorum çok şükür , ya sizin umarım bir sıkıntı yoktur
Aysegnl51 ems1 ikilinin hemen ardindan üçlü mj isteniyor normalde bende 1 ya sonra gel baska tahlil istemiyorm dedi
ems1 Hayırlı uğurlu olsunnn , sağlıcakla kucaklarımıza alalım tospiklerimizi , biz kız istiyoruz o kadar kıza odaklandık ki eşimle ismi dahi hazır 🥰🥰🥰😍😍
Aysegnl51 ems1 yaaa sorma ben hamile kaldığımı öğrendigim ilk günden beri kiz istedim kiz hissettim. Ama herkes senin ki erkek dedi karnimin yapısından ve yüzümdeki gereksiz nurdan dolayı 🤣 ve onlar haklı çıktı 😊 ismi ne olacak kiziniz olursa😍
Aysegnl51 Ilknur_emin karin agrisi derken yumurtalik kısımlarında demi .hafif altlarda Bende de oluyodu bi sagim bi solum sordum doktora karnımız genişlediği icin bebege yer açıldığı icin ağrıyormus 😊
ems1 Ilknur_emin bende de arada oluyor cnm galiba rahim büyümesi Doğuma kadar devam ediyormuş ondan da olabilir
ems1 Değer sınırın üzerinde çıkarsa belli haftalarda isteniyor , 4 lü test sonra amniyosentez en son da dna taraması cnm , yakın bir arkadaşım bu süreci yaşadı yüksek oranda çıktı down sendromu cnm 5.5 aylıkken fln sonlandırıldı bebeği ,
Aysegnl51 ems1 anladim canim ama bu down sendromu riski olduktan sonra demi . Allah korusuun hepimizi saglicakla doğsunlar. Olanlara da mucizevi bi sekilde Allah sifa versin ve iyilessinler..
Aysegnl51 ems1 aaaa cok ilginç bi isim seçmişsiniz duymadim hic 😊 Güzel bence ama ilerde kizina âşık olanlar cok guzel siiler yazacak dikkat edin babasi kiskanir sonra😂
ems1 Aysegnl51 evet cnm en son DNA sayımında 47 kromozom çıktı doktor kesin dedi , tabi bu sürece kadar bebek baya büyüdü normal Doğumla gebelik sonlandırıldı , çok çok sağlıklı olsun bebeklerimiz
ems1 Aysegnl51 teşekkür ederim cnm şimdilik düşüncemiz böyle isim konusunda zaman neler getirir bakalım , babasının aklına hiç düşürmiyim bunları 🤪🤪
Aysegnl51 ems1 sen yine de bu tarz seyleri cok dinleme ve duymamaya calis insanin korktuğu basina geliyor. Mesela ilginc zor doğumları anlatiyolar insani korkutuyoar gerek yok .ben dikkat ediyorm rabbim hepimizden irak eylesin.
ems1 Aysegnl51 tabi ki yazarım bizde heyecanla bekliyoruz , güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederimm 😍😍
AryaNur Aysegnl51 hayırlısı canım beni gören herkes erkek diyor nasıl anladıklarını bilmiyorum ama kız erkek fark etmiyor sağlıkla kavuşmayı nasip etsin Rabbim🤲