Tuqbaa Arkadaslar merhaba ben tup bebekle hamile kaldim. 7 .haftadayim dun doktora gittim kalp atislarinin yavas oldugunu soyledi. Haftaya tekrar cagirdi. Basina boyle bisi gelen varmi duzelirmi acaba
Lovingbaby Tuqbaa merhaba son durumunuz nr oldu acaba benimde suan basima bu geldi ne olucagini merak ediyorum
tgba715 Lovingbaby siz de bu durumu yasıyorsunuz galiba korkmayın o haftalarda normal olabiliyor çok küçük daha ben de yaşadım tüp bebek ile hamile kaldım
Lovingbaby tgba715 evet ama benim gecen hafta normaldi kalp atisim dinletmemislerdi kucuk diye ama baktiginda normal denilmisti bu hafta dusmus 78 e ve bebek 1 haftadir hic buyumemis keseside buyumemis 😔
Lovingbaby Lovingbaby tam 7. Haftadayim bugun ama bebegim 6 haftalik gozukuyor bir hftadir 1 gun bile buyumemis 😔 bir hafta bekleyecegiz normale donerse problem yok donmezse dusmesini bekleyecegiz dedi doktor