SweetBaby Bayanlar Merhaba ; “Norfolk Baby Voyage Çift Yönlü Bebek Arabası / KahveRengi ” Arabadan sipariş verdik dün . Sipariş veren , alan memnun yada şikayeti olanlar yazabilir mi acaba ?
Busrasevk SweetBaby merhaba arabayı kullanmaya başladınız mı memnun musunuz ve neren ne kadara aldınız acaba ☺️
SweetBaby Busrasevk Aldık ama daha nasip olmadı kullanmak , 1 ay sonra inşallah doğumum hepsiburada.com dan 700₺ aldım cokda güzel geldi herşeyiyle cok memnunum evde sürme testi falan yaptı cok kalıtelı ve cok güzel gözüküyor