Ryhnylmz Selam arkadaşlar 10 haftalık olduk bugün. Doktora gittim baktı 10 haftaya göre çok ufak dedi 8 haftalıkmış gelişim. 2 hafta önce özel bi hastaneye gitmiştim orda 7+3 tam olarak demişti adetime göre o zaman tam 8 haftalıktı geç döllenmedir diye düşündüm. Bugün de öyle deyince çok moralim bozuldu en azından 9+3 olmalıydı 2 hafta geçti sonuçta. 😔 Sizce bu normal mi ? Nasıl yazdığımı bilmiyorum valla kusura bakmayın devrik olduysa 😔
minikkurabiyem2019 Ryhnylmz üzülme canım biraz daha zamanla haftasını yakalr. Sür yogurt kaşar peyniri yumurta bunları yemege calıs cevız yogurt hayırlısıyla toparlanır işlh
Medine_1992 Ryhnylmz canım sen doktorlara bakma onlar mesleği gereği kötü ihtimalleri söylüyorlar bebeğin geriden gelmiş önden gitmiş önemli değil yakında inşallah toplar yetişir sen gönlünü ferah tut 😘
Ryhnylmz Banu2626 benim de öyle sanırım ilerleyen zamanlarda inşallah her şey güzel olur hepimiz için 🙏