Htczmra kesinlikle katılıyorum sana canım. İki gün önce doktora gittim. Kasılmalarım vardı. Ve bebeğimin başının aşağıya geldiğini söyledi. Şuan çok tedirginim. Erken doğum olabilir dedi. Bunun içinde magnorm verdi. Gerçekten boşverilecek bir durum değil. Her ne olursa olsun. Doktora gidin. Burada vakit kaybetmeyin derim