minikkurabiyem2019 Sevda48 36 da degilim ama 30 da 1500 du biraz zayıf geldi ama dr normal dedi bakalım pazartesi 34 olacaz cok merak ediyorum
Duygu_lu Sevda48 canım ikinci hamileliğim 9 yasında bir oğlum var su an 35 haftalığım gerçekten ama gerçekten bebeğin kilosunu kafandan silmelisin herkes farklı farklı oluyor benim ilk hamileliğimde 3.200 dedi 4 kilo geldi bu işler tahmin işi çoğu zaman tutmaz tadını çıkar annesi o gelsin hemencecik büyüyecek 🌹
Sevda48 minikkurabiyem2019 normal dediyse kafana takma bence hiç stres yapınca da almıyor 😊 bebisler bana da güzel haftasına göre tam dedi bakalım
Turkan25058 minikkurabiyem2019 canim seninki gayet normal benim bebeyim 32 hafdada 1,500 qramdi ve doktor bir hafda geride dedi 38 hafdada sezeryan olucam ve cok korkuyorum bebeyim kuveze dusmez inwallah
Senazencir minikkurabiyem2019 bende ay ı 30 da 1500 ve doktor bi hafta geride gelişimi demişti pazartesi bizde 34 gaftalık oluyoruz çok merak ediyorum
minikkurabiyem2019 Sevda48 yok stres yapmıyorum ama elimden gelenide yapmak istiyorum almazsa taktir allahın 😌
Kubrabdrhmn0235 minikkurabiyem2019 keçi boynuzu pekmezi için her sabah aç karnına bir tatlı kaşığı birde bol bol muz
Feyzanuri Bence doktor normal dediyse güzel . Ben bugün 26 haftalıktım 1hafta ileriden gidiyormuş ve kilosu 1048 bu fa fazla . Yarın şekerimize bakılacak bakalım.
minikkurabiyem2019 Tgce16 banada normal dedi kıyaslama yapmak istemiyoruö am burda denk gekince haftalardaki kg lara benımki cok zayıf kalıyor 😌
Tgce16 minikkurabiyem2019 olsun canım zaten 30. Haftadan sonra bebeğin kilosunda hızlı artmalar oluyormuş çok kilolu olması da doğum için iyi değil ortalama olsunlar yeterli doğduktan sonra toplarlar inşallah zayıf olursa bile :)
Sevda48 Duygu_lu tamam siliyorum hemen annelik iç güdüsü heralde zayip olsun istemiyor insan ama haklısınız bazen tutmayabiliyo gittiğim hastane devlet ve çok eski ultrason cihazlari tam ölçmeye bilir teşekkür ederim 😊
Kubrabdrhmn0235 Duygu_lu evet doktorum da bana dedi ben 3 derim 2 kilo doğar ben 2 derim 4 kilo doğar dedi suyu doktorları yanıltabiliyormuş onun için doktor dedi takılma kiloya diye
Duygu_lu Sevda48 canım sağlıkla kavuşalım inşallah kilosuna boyuna üzülmeyin diye dedim 2500 lük bebekte aynı diyorlar 5 kilolukta doktorlar için dr Kaan Kocatepe videolarını izlemeni tavsiye ederim 😊
minikkurabiyem2019 Tgce16 sezeryan olunca canım 4 haftam kaldı en az 3 olsa iyi olacak bakalım pazartesi gidecem işlh almıstır. Ama karnım hiç cıkmadı benım ya gören 6.7 gibisin diyor 😏
Tgce16 minikkurabiyem2019 burada görmüştüm bu nesquik süt tozu var ya o birde kaşar peynir bebeğe kilo aldırıyormuş dene istersen , bi kadın yazmıştı doktor demiş kısa sürede kilo alması çok zor zayıf olacak falan kadın kontrole gidince doktor baya şaşırmış özellikle kaşar peynir kilo aldırıyormuş
Turkan25058 minikkurabiyem2019 bende seninle ayniyim sezeryan ne zaman olucan doktor gun verdimi? Bana verdi ve benim bebeyim cok zayifya cok korkuyorum rabbim.yardimivimiz olsun
Gulfem07 Tgce16 😁bunu da bu form da duydum ben hamileliğimi öğrendim öğreneli süt içerim ama sade sevmedigim için nesguik karıştırıyordum,kadar peyniri de resmen dilimleyip dilimleyip yiyorum :)))çocuğum daha küçük bakalım kaç kilo olur.