Nezihanes 33+5günlük olduk herşeyimiz hazır Allah’a şükür 2 hafta önden gidiyoruz erken Doğum olabilir dedi doktor 2 hafta sonra kontrol var ama bende aşırı derece akıntı ve geceleri bitmek bilmeyen kaşıntı var bide vajinaya bıçak gibi bir agrı vuruyo sürekli sanırım 2 haftayı bekliyemiycem ben gibi şikayetleri olan varmı acaba
1meleek Hllswm hiç korkma bende 34 üm ve bendede azalma var araştırmalarıma göre bebeğin yeri daraldığı için hareket edemiyolarmış aynı sıkıntıya bende girdim ama sorun yok hiç evham yapma Allah sağ Salim kucaklarımıza almayı nasip etsin 😌
A_S_K Minti bir kaç birşey varmış ama ben yapmıyorum çünkü hamileliğin başından beri spor yapan tanıdığım var dönmeyen bebek dönmüyor🤷♀️
Hazelkrnz Gizemmali71 yaradı gibi istedikleri haftayı geçince bıraktırdılar bana.34 haftalık bi tehlike yok dediler içme dediler