minikkurabiyem2019 Minti bende 34+1 olduk 🙈 pazartesi dr gidecem cok merak ediyorum . Sezeryanım 4 haftam kaldı . Geceleri uyku yok 😌ah ah 😞
Elfsrkn Minti ben en son üç hafta önce kontrole gitmiştim.. bebek minyon demişti.. hastaneye gitmek için gün sayıyorum şimdi. Henüz birşey hazır değil kıyafetlerinin bir kısmını aldım işte. Bir iki haftaya hepsi biter diye tahmin ediyorum
A_S_K Minti 33+5 oluyoruz 00:00da.:) Bel kasık ağrısı ufak tefek yalancı sancılar bunaltan sıcaklar 🤦🏼♀️ Onun dışında herşey yolunda ☺️ Makat duruştaydık dönmezse sezeryan haftaya kontrolümüz var hayırlısı bakalım
MinakAnne Minti Ben 35+2 yim hastane çantam eksikler dışında hazır bu aralar çok ağrım var ayakta duramiyorum
Minti Hllswm benden 1 hafta öndesiniz doğum yaklaştıkça hareketler azalıyor diye duydum belki öyle birşeydir
1meleek Hllswm hiç korkma bende 34 üm ve bendede azalma var araştırmalarıma göre bebeğin yeri daraldığı için hareket edemiyolarmış aynı sıkıntıya bende girdim ama sorun yok hiç evham yapma Allah sağ Salim kucaklarımıza almayı nasip etsin 😌
Prensimvarrr 33 haftalığız bizde gece gelmeyen uyku gündüz gözümü açtırmıyor. Ayak yanması , nefes darlığı , bacak ağrısı falan .. Aylar, haftalar geçti ama son haftalar geçmiyor😏
Minti Prensimvarrr gece bende uyuyamıyorum ya sorma o ayak yanması bende de var malesef zaten ayak yanmasından uyuyamıyorum
Ipekyucekan Bende 34.haftaya girdim bugün, çok şükür herşey güzel gidiyo tatildeyim bol bol yüzdüm bana da kızıma da çok iyi geldi 😍
Minti Ipekyucekan ben sıcaktan kafamı dışarı çıkaramıyorum bi fena oluyorum ama yüzmek doğumu kolaylaştırıyormuş en güzelini yapmışsın 😄
Mehtap_ar Minti evet canım 1 cm dedi ama ben sezeryan oldum 2 çocugumda bunda öyle dedi hep aşagıda Doğum pozisyonunda dedi
BurcuUur Kızlar bende 33+2 bu akşam bir bel ağrısı kasık ağrısı geldi korkuyorum neden oldu ki sağ bacağıma da elektrik çarpıyor gibi oldu
Minti BurcuUur bende de bugün adet sancısı gibi Ağrı oldu birazcık uzandım uyudum geçti umarım önemli bişe değildir kuzum
BurcuUur Minti bende yatıyorum yazdığımdan beri geçti şükür ilk oğlum 34+4 de doğdu korkuyorum o yüzden 😕