Hanifeakyol Bende 39+1 im dün doktora gittik 40 a kadar bekleyelim gelmezse 5 gün daha bekleriz yine gelmezse suni sancı dedi 🤦♀️ ben hatta 40+5 i bile beklemeyi düşünmüyorum 40 ta suni versin umudumu o kadar yitirdim ki açıklık yok,hafif sancı o kadar.