Cigdem24 hemen hemen aynıyız bende hevesle yaptırdığım şeyler dışında bişey almadım çalışıyorum müsait zamanda gidip hepsini bir almaya düşündüm birde dolabımızın gelmesini bekliyoruz aldığımda hepsini bir alıcağımdan yıkar ütüler kaldırırım sadece sağ salim gelmesini beklerim diye düşündüm ama tabi neler alacağım konusunda pek bilgim yok geçen sene ağbimin eşi doğum yaptı annem ordan ve çocuklarından tecrübeli o yüzden annemle alışverişe gitmeyi düşünüyorum o bilir neyi ne kadar kaç aylık almamız gerektiğini bence sende tecrübeli biriyle alışverişi yap veya danış daha iyi olur