Nigdelianne Hllergn ben 22 haftaligim yukarda detaylı ile ilgili bazı yazmıştım gördünüz mü acaba detaylı ile aklım karıştı da onu sormak istiyorum
Hllergn Nigdelianne şimdi şöyle bir durum var Niğde de detaylı ultrason cihazı yok. Bu işi perinatologlar yaparlar. Bunun içinde Kayseri ye yada perinatolog olan bir hastaneye gitmeniz gerekir. Elbette burada da bulunan ultrasonda iç organları vs. Gözüküyor ama asıl detayli ultrason renkli ultrason ve perinatologla yapılır. Ben gitmedim Tarık bey bana hem iki boyutlu hemde dört boyutlu ile bakmisti biraz uzun sürüyor yani bebeginizde herhangi bir anomali sorundan şüphelenilmiyorsa burada yaptırabilirsiniz . Ama bunu mutlaka yaptırın yani normalde devlete gidiyorsanız mutlaka bu iş için özele gidip baktirin ben Tarık beyi tavsiye ederim. Devlete hiç guvenmiyorum ben Kaddafi beyin sekreteriyle falan sorun yaşamıştım .
Cansump90 Nigdelianne ben Tarık beye ve Yüksel beye gidiyorum. Bildigim kadariyla zaten Nigde de detayli usg yok hayat hastanesinde de normal ultrasonla bakiyorlar detayli gibi uzun bakiyorlar ama kalpten cikan damarlari falan göremiyorlar
Nigdelianne Cansump90 hayattaki doktorlar detaylı olduğunu söylüyor ama bilmiyorum çok aklım karıştı doktor iç organları ile konuştu bi sorun gorunmuyor dedi acaba oyuzden mi hayata yönlendirmesi
Cansump90 Nigdelianne olabilir ben Tarik bey hayat hastanesindeyken onunla baslamistim ilk cocugumda o soylemisti nigdede detayli usg yok farki da kalpten cikan damarlari goremiyoruz istersen kayseriye yonlendirebilirim ama gerek gormuyorum demisti guven verdigi icin gitmemistik bu sene yine hamileyim Tarik beyden memnun kaldigim icin ona devam ettim yine.. Basta bi hulya hanima gittim ama hic hosuma gitmedi hamile degildim gittigimde ve canimi cok sıkmıştı
Nigdelianne Hllergn ben kaddafi beyden çok memnunum aslında ama vi aklıma karıştı kaddafi bey de bi sorun gözükmüyor dedi O yüzden göndermedi galiba diye düşünüyorum artık
Nigdelianne Cansump90 hülya hanımı şimdi burdaki yorumlarda tavsiye ettiler ben hiç bilmiyorum bende randevu alacaktım ona kararsizim 😑
Hllergn Nigdelianne vallahi çok sıcak kanlı anaç bir kadın çok ilgili bilemiyorum tabiki herkesin yıldızı barismayabilir.
Cansump90 Nigdelianne birimizin memnun kaldigindan digeri kalmayabilir benim canımı baya sıkmıstı ben hastaneden nasil ciktim bilemedim o yuzden kadini goresim bile yok ama baskasina iyi gelmis olabilir maddi durumunuz iyiyse Tarık beye bi gidin derim muayene ucreti 150 tl gayet ilgili guleryuzlu bir insan memnun kalacaginizi düşünüyorum 😊
Nigdelianne Hllergn tercih mi kişisel duygular mi artık bilemiyorum ben de hayatta başlamıştım memnun kalmadım bıraktım önemli olan gönlümüzce doktor bulmak zaten nerde olduğu çok mühim değil
Nigdelianne Hllergn ben hiç bilmiyorum bayan sevmemiş ama hayatta artık seçenek kalmadığı için ona gidebilirim
Hllergn Nigdelianne bence ikisi de çünkü hem duygusal olarak hemde yaşam koşulları olarak doktorlarımız seçiyoruz. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız .
Nigdelianne Prenstalha Ben devlette kaddafi beye gidiyorum da 22. Haftaya girdim burda herkes 22 haftada detaylı Ultrasyon yapıyorlar dedi. Burdaki devlet detaylı için hayat hastanesine gönderiyor ama beni doktorum göndermedi. Kendi organlarına ayrıntılı şekilde söyledi bacak boyu burun kemik yapısı kalbi omuriliği vs kendi konuştu acaba bu yüzden mi göndermedi diyordum ama bir çok kişi detaylı farklı bir şey diyor. Aklım karıştı gitmeyen var mı burda merak ediyorum sorun olmadığı için mi yönlendirmesi acaba beni
Prenstalha Nigdelianne canım bende eşim görevde olunca orda gittim normalde Ankara da doktorum Niğde de özel de devlet de de detaylı ultroson yok direk kayseri ye sevk ediyorlar Ama eğer ki imkanın varsa git boşuna Niğde de uğraşma ultroson ile
Prenstalha Nigdelianne devlet de hiç bir doktor detaylı bir şekilde bakmaz canım Baktığı şey kol bacak boyun ölçüleri olur ve iç organları detaylı göremez kardeşim benim için bizzat sormuştu da oradan biliyorum.
Cansump90 Nigdelianne sorun gormemistir canim gecen sene diyorum ya Tarik beyde bana gitmenize gerek yok ama illa ayrintili usg istiyorum diyorsan kayseride yaptirabilirsin dedi hatta doktor ismi de vermisti ama biz Tarik beye guvenince gitmedik sende kaddafi beye guveniyorsan gitmeyebilirsin ama icimde kalmasin diyorsan Nigde de ayrintili yok Hayat hastanesine de gitsen isine yaramayacak aksaray inova da 200 tlymis ayrintili usg