Ysmn234 özel trakya hast Selda Akal diyorumm👍🏼 Ben bir seneden fazladır yani gebelikten önce ona gitmeye başladım. Güler yüzlü açıklayıcı, ilgili ve işinde iyi bi kadın. Pek çok hastasıyla konuştum herkes çok seviyor tek bir şikayet duymadım😊 çok araştırdım doktor ben de ama hiçbiri içime sinmedi. Hele bazılarının vukuatlarını hayretle okudum Berna filan ondan çok dert yanan arkadaşlarım da var şu an saydırıyorlar kendisine. Mehmet Ali Bey e 1 kez gittim hem çok soğuk ve mekanik hem de ters bi adam soru sorulmuyor, ağlayarak çıktım ordan bir daha da gitmedim elbette. Doktor önemli hele hamilelikte, içinize sinmesi ve doktorunuzla mutlu olmanız lazım☺️