Canim iki haftadir bende de var 23+6dayiz yanma vs col sık olmasa da var, wcye gittiğinde idrarına bak koyu sarıysa daha cok su ıcmen gerekiyo kendini ona göre dengele. Ben su içemiyorum midem kalkıyo hala daha ama sık sık ıkı yudum alıyorum ardından yulaflı bisküvi falan atıyorum agzıma tutsun dıye yoksa hemen çıkartıcak gibi oluyorum. Bir de ayran ve taze meyve suyu da içebilirsin önemli olan sıvı tüketimi. Merak etme bebişe bişey olmaz o aklını kurcalamasın ama benim dahiliye doktorum bi tarz mikroplar onun da suyuna bulasıyor hatta sistite sebep olan bebiş bile olabilir demişti, sonucta içindeki su duragan bir su, sen ne kadar su tuketirsen devir o kadsr cok olur mikrop azalır 😊