Nazlisezgin
Şuan hamile değilim düşük yaptım.
Hamileyken özele gittim hiç beğenmedim özel olmasına rağmen sonra cevremdekilerden tut bu happy mom da bile Beylikdüzü devleti herkes önerdi randovu almak zor ama bı şekilde almıştım ve iyiki gitmisim okadar ilgililerki anlatamam. Memet satıcı doktorumdu 3 hastaneye gitmistim. Beylikdüzü devlet gibi iyi bı hastane görmedim. Ve oranın odaları bile tek kilisik aynı özel hastane gibi. Eyer randovu alamassan sabah 8 de git randovu al saat 11 kadar aliyolar. Zaten dokturun olunca kendisi gün veriyo. Pişman olmayacagin bı hastane şuan 3 arkadaşım oraya gidiyo. 😊 Bu arada rabbim analı babalı büyütsün 🙏😊