Kaderlihasan Merhaba arkadaşlar bir hafta önce doktora gitmiştim doktor bebeğimin kilosunun düşük olduğunu söyledi 2,20 gr dı. Şu an 34+5 deyim. Sizlerin nasıldı kiloları sizce normal mi kilo alır mı daha 😕🥺
Eminehmc Kaderlihasan 34+4de gittiğimde 2200 dü doktor iyi haftasıyla uyumlu dedi ama bana da zayıf geliyor çok
EdaKartal Kaderlihasan çok hızlı kilo alacaklar artık üzülme 10 günde 500 gr aldı benimkisi şuan 37 haftalık ve bi anda 2900 oldu o yüzden üzülme 🤗
logvin Kaderlihasan Bende 34.5 gittim en son, bebek yaklaşık 2.700 🙏🏻 09.09 sezaryen olacağım inşallah.
Ekim8 Kaderlihasan valla dün 34 girdik bugün kontrole gittim sabah sancim vardı döktüm normal dedi kilosu suyu herşeyi iyi