Benım calıstıgım yerde hamıle oldugumu ogrendıgımden beridir tuhaf davrandılar en sonunda kontrole dahi gidemiyordum para kesıntısı yapılıcagını soyledıler egerki 2 hafta sure verdiler yıne kontrol için izin alırsam cıkartılıcagımı soyledıler 4 aydır burda calısıyordum en sonunda psıkolojık baskı bagırmalarla kendım cıkmak zorunda kaldım hamıle bırıne acımasızca asagılayıcı bır sekılde basımızda tasarımcı denılen kadın bagırdı sırf kumaş geliyordu onu goturmedım dıye bılırsınız ki kumaşlarda agır olur bende bırıne soylerım dedım ve bana psıkolojık baskıyla sana kac kere soyledım hamıleysen hamılesın deyıp ınsanların ıcınde asagılandım sıkayetcı olabılırmıyım