ponciklerin_annesi bu yüzden çok kilo aldım bekarken inceciktim nasıl güzel fiziğim vardı fiziğim bozulur diye tutuyordum boğazımı hiç yemiyordum yesem de kilo almıyordum birşeyle dengeliyordum şimdi yemek yiyorum ama doymuyorum üstüne şekerli bişey yersem doyuyorum inşallah bu kilolar gider Doğumdan sonra yoksa çok üzülürüm 😏😏