Fat_93 böyle bir post bende açmıştım kimse cevap yazmamıştı. Şöyle söylicem , hamileyiz hepimiz amaa. Şimdi kurban bayramı dönemiydi ben bol sarımsaklı paça çorbası içmiştim , içinr acıda koydum..
Birde bizim buralarda kaynar diye bir şerbet var. Lohuşa şerbetide deniyor.. Ondan yapıp sıcak çay olarka tükettim iyileştim..
O kaynarın içinde karanfil zencefil falan var. Ama 9 haftalıksın sana uygun olmayabilir