Ygmrbrsakky evlendiğim günden bu yana kızım olacak diyorum eşime, 2 günde bir rüyalarımda bi kız çocuğu anne ben geleceğim diyordu. 15 aylık evliyken hamile kaldım benim kızım olacak dedim. 13 haftada doktora gittik doktor ne bekliyorsunuz deyince eşim kızımız olacak dedi. Doktor nereden öğrendiniz deyince de karım rüyasında gördü dedi 😍😍 ve kızımı doğuracağım günü bekliyorum 🙏 Rabbim kalpten isteyene veriyor, cok şükür ❤