Cerenyrt Merhaba arkadaşlar hafta sonu kanama ile hast gittim rahim ağzı kısalığı çıktı bir gece hastanede yattım ciğer geliştirici, hap, serum vs işte diğer gğn taburcu oldum yarın kontrolm var 36 olacağız inş. Ama yatmaktanmıdır nedir iyice ağırlaştım Belim sağım solum ağrıyor ayağa kalkınca altıma baskı oluyor nidicardımda dün bitti. Düzelecek yerine iyice perte çıktım normalmiiii 🥺 yarın zaten gün alacağız artık 36 dolacak inşallah allahın izniyle 🙏🏻
Cerenyrt Birde şöyle bir sorum var rahim ağzı kısalığı ile çayı açıklığı bakıyorlarya doğum zamanı nasıl açıklık diye aynı şeymi? Kafam ona takıldı :)