YarenTopakk 6 hafta 6 gunluk hamıleyım Gebelıgımı 5 hafta 4 gunluktu ogrendıgım Ilk ultrosonda kese gozukuyor ve bebek gozukmuyordu ? 9 gun sonra bırdaha gıttık ultrosonda telrar bebek gözükmediği ıcın altyan baktı doktorum , ordan bebek gozukuyordu ve gelısıyor bebegınız dedı sızde bole durum yasadınız mı benım ılk gebelıgım ve cok korktum 😟 Doktor haftaya kalp sesını duyabılırız dedı salı bır daha randevum var ama ıcım ıcıme sıgmıyor korkuyorum 😳 Yaşayanlar cevaplasın lütfenn
ilminur_ufuk YarenTopakk çok normal aynı durum bende de oldu 6 haftalıkken alttan bakınca bebeği gördü kalp atışını da 9.haftada gittm net dinledim şimdi 19 haftalığız☺️Hiç moralini bozma stres yapma
3bebe1anne_2021 YarenTopakk bana da dediler aynısını bazen cihazın kalitesi de etkiliyo 8. Haftada gördü bebeği .
beriliceannesi Ben 8. Haftadayım geçen haftaya kadar hep alttan muayenede gösterdi kendini bebeğim hiç endişelenme 🤗
fadimeozbas @YarenTopakk Bizde de keseyi görüp bebeği görememişti 5. Haftada sonra alttan baktı gördü haftaya gel kalp atışını dinleyelim dedi 6. Haftada kesede gördük bebeği kalp atışını dinledik