Kızlar 16+3 haftalık hamileyim benim gibi öğlenleri ne yemek yesem diye düşünenler var mı ? Birşeyler yemek istiyor inşan ama ne bilim canım birşey çekmiyor evde yapa yapansıkıldım karar veremiyorum dışardan yesem ona da karar veremiyorum önceden birşeyler yiyerek geçiştirirdim kendimi sürekli yemek yiyen insan değildim şimdi bebiş olduğu için kendimi zorunlu hissediyorum 😊