smyyedmr54 Kızlar merhaba; 39 haftaya bugun girdim. Kızım sabahtan beri kasılıyor, karnım taş gibi oluyor. Ama oyle kisa sureli değıl, sürekli kasılmış durumda, biraz gevşiyor bir dk sonra yine kasılıyor. Ağrım sancim yok, böyle olması normal mi ?
Sumeyye_91 smyyedmr54 düzenli geliyosa sancıdır defilse yalancı kasılmadır benim 30. Haftadan beri günde belki 50 kere kasılır ve 36. Haftamdayım bi sıkıntı yok ve sizin zamanıda gelmiş cocuk kocaman oluyo içerde hareketleri kısıtlanıyo kendini dayıyo
DilanArslanSahin Bende 37 haftayı bitirdim dün ve benimde hep aynı tarif ettiğiniz şekilde oluyor 2 gündür akşam saatlerinde
Rbidrmz Internette yoga yada hareketlere bakarak rahatlayabilrisiniz kasilmalariniz gider benim doktorum öyle demişti 🙏😊