Betul21 Şuan Diyarbakır'dayim Ayrıntılı ultarasona girmem gerekiyor nerelere gidebilirim yada burda devlet hastanelerinde bakiliyo mu randevu falan nasıl alınıyor ?
shrbrk ugur değere gittim bugün ilk defa. tup bebek dernek başkanı dicle memorialde. muayene ücreti fazla ama ultrasonu 4d baktik. kendisi ölçümde yapıyor diye biliyorum. araştırın isterseniz.