Nazser 13.haftadayım, ben 12.hafta boyunca çok yaşadım, işten eve geliyorum tüm akşam sürüyordu, sabah da aynı ağrıyla uyanıyordum. Yatarken alın bölgemi bir tülbentle biraz sıkı bağladığımda baskı iyi geliyordu. Bir de maden sulu ayran, şekersiz Türk kahvesi çok iyi geliyordu bana. İlaç kullanmadan bunlarla geçirdim o haftayı. Bu hafta çok iyiyim şükür🙏🏻