isyo 33+1 haftalık hamileyim bir hafta önden gidiyo dedi 2700grammış doktor böyle devam ederse sezeryan olur dedi. Sezeryan için hastaneye giderken ya da gitmedem dikkat etmem için ekstra bi şey var mı? Ya da bunu bence al diyeceğiniz bi şey? 38e kadar beklemezse sağlıklı bi bebek olur mu?
minikkurabiyem2019 isyo sezeryan için gün verir zaten sana canım dr ona göre soyler bence bende sezeryanım herhangi bisetiy yapmadım gün verdi cantamı hazırladım gittim 😌
Kimya 33+1iken benimde 2900 dü. Doktor doğumla ilgili birşey demedi heralde bi sonraki görüşmeyi bekliyor. Ben erken doğururum diye korkuyorum. Vajenimde sızı hissediyorum. Insallah erken gelmez şuan 31+4üm. Ben de burda bekleyeyim benzer durumdayız.
isyo Kimya sızlama böyle üşütmüşüm gibi agri bende de oluyor geçtiğimiz cuma sancim vardi bi gece yattim bugunde sancim cikti ama hissetmiyorum gibi. Sağlıcakla gelirler insallah