_vesileaksoy [url=https://hizliresim.com/86Xdpa][img]https://i.hizliresim.com/86Xdpa.png[/img][/url] bugun kan verdim TSH daha once 6.8 di
bhs08 _vesileaksoy canım 2,5 altında olması gerekiyor ilaç dozunu yükseltecek bir ay sonra tekrar kan verip kontrol ettirmen gerekcek 🙏🏻
hndgkct _vesileaksoy benim de 5 ti tsh geçenler de yaptırdım tahlillerimi tam 2 buçuk çıktı normal dedi dahiliye doktoru gebelikte de 2 bucuk ve altı isteniyormuş daha çok ama sizinkide çok yüksek değil ilaçla hemen düzelir düşer
Mlkyldz _vesileaksoy benim doktorum hamilelikte 2 nin altına düşmesi dedi. Benim şükür düştü🙏. Doktorun ilaç verecektir.
Zade _vesileaksoy İlacın dozunu arttırabilir Dr un .. biraz olması gerekenden yüksek hala .. geçmiş olsun
Sumeyye_g _vesileaksoy gebelikte değerin 2 2.5 olması gerekiyor doktor bi dahiliyeye git ilaç kullanman gerekir
Mlkyldz Ezgievrenn benim değerimde buna yakındı hamilelik olmasa önemli değil ama hamilelikte düşmesi gerek dedi doktorum ve her ay kontrole gidiyorum.
Rapunzel2019 _vesileaksoy kaçıncı haftadasın bilmiyorım ama dahiliye uzmanına gidiyorum 20 güne 1 görüşüyoruz. İlk üç ay 2.5larda olmalı demişti bana. Şuan 3.5larda olması normalmış. Şuan 5 aylıgım ben.. Bebek büyüdükçe ilacımın dozu artıyor.
Rapunzel2019 Ezgievrenn Yüksek bu değer canımö hamile oldugunu belirttin mi doktora sen? Normal bi insana göre değer iyi, ama hamileye göre yüksek