aysemkaar sana kıyamam üzülme erkekler biraz düz mantık bu konuda ben de ilk hamile olunca eşim elini karnima koymadi hic zaten susam tanesiydi ama yine de beklemistim ben sonra beraber doktora gittik orada baya baya ellerini yuzunu gordu bildigin bebek bu diyo 😂 şimdi kıjım kıjım babacım diye dolaniyo. Yakın zamanda usg girersen esini de götür ona bebegimiz dogunca boyle yapariz degilmi babasi falan diye hayaller kur. Ama olmazsa da uzulme etrafimda cok duydum. Erkekler biraz gec benimsiyor bu durumu tabi istisnaları vardır.