busraanneoluyor Vlla ben hastane çıkışı aldım kalın battaneye, zıbın ,tulum, çoarap eldevn,mendil,iki takım pijama yelek ,takımı şapka , vs vs .aldım hepsinden iki yada üç takım aldım.emzik biberon gibi kişisel şeylerini aldım..küvet seti, tedarjanını aldım..bi çok şeyini ablmdan ayarladım arkadaşım ayarlayıp verdi hepsini yıkadım ütüledim yerleştirdim..uyku seti aldım GittiGidiyordan..annem büyük beşiği için yorgan feln yaptırdı..öle yani..zaten canm bebek mağazasına gidip görünce insanın aklına geliyor netten listeyi indirip bakıp alablirisn kafana göre gereksiz bi çok şey oluyor onları alır yada almazsın sana kalmış