Polisanne06 neden uzgunsunki
Etraf sezeryani sana pislemis diyemi?
Benden sana not❤☺
Sezeryan korkili diyil
Basitde deyil
Agrisi oluyor ama agrikesicilerle idare ediyorsun hastanede.1 haftaya topalaniyorsun korkma❤
Benimde çati darligim vardi.ayrica iliskide bile aciyordu canim.doktor bakinca agladim.dardur dedi.ve zorunlu sezeryana alindim.once varis coraplari geyororsun ve nsta baglanigorsun igne vuruyorlar.sonra tansiyon takip ediliyor.sonra anestezi yapiliyo 5 dakikaya bebeyini goruyorsun😍bundan guzel birsey varmi?sonra dikis islemi bitiyor karnina basoyorlar hiss edmiyorsun korkma❤titrrme tutuyor😂😂😂😂😂😂ay nasil titriyordum ben😄tutreme gecince agrilar basliyor.sonda takili oluyor kum torbasi oluyor.ama korkma korkulu diyil inan bana❤o abartanlarda fazla cok.vucudla alakali.karina basiyorlar acitiyo evet.acı bi gercek malasef😄ama yararli birsey guvene bilirsin bana.basinca benden neler gitti pihti sekiilinde.ben hatta tam koymadim bassin karnima.korse takiyorlar.bazi hastaneler yapmiyor.ama ben azeriyim bizde takiyorlar ve rahat oluyorsun.çay su peçenyeler falan yeyorsun.agrin olursa agrikesici vuruyorlar.rahim yigilmasi icin igne vuruyorlar acitiyor oda.annelik zor 😄en az 5 saat gecince kalkizirolar yavas yavas geziyorsun.ve qaz probelmi🤦♀️ne kadar gezirsen o kadarda iyi sekilde cikicak..dikis agrisi dedikde sadece ot7rdukda yeridkde hiss ediyorsun.annelik zor herseye katlaniyoruz🌸3gun hastanrde yatdim.cok aktiv oldum.bebeyimi kendim gidip getiriyordum.geziyordum qaz cikariyiordum.benim fena baş sirt agrilarim oldu ama.gecmedi .sütüm geliyormus ondanmis.3cu gunu sutum geldi.ilk 1 hafta cetinlik oluyo.10 gunluk olduk cok iyiyim sukur.ilk gunden bebislr kendim ilgileniyorum.sezeryan oldum hic de pisman diyilim vallahi.korse takiyorum ilk gunden karnim gitti😁😁😁kalmadi bile.catlaklarim gitti gitti.ödemim gitti🤭kilolarim kaldi insallah oda gider.sanada guzel dogymlar korkma iyi olucak❤