Ayka9191 Durduk yere tishortum bulashti.Gogusumden sivi gelmish.Sut mu su mu bilemedim. Normal mi? Doktorumu arayamadim. cok korktum. 23 haftaligim. lutfen bilgisi olan yazsin
R_abia Ayka9191 evet gayet normall hamilelikte göğüstn sıvı ve süt gelmesi korkmanı gerektircek bişey yok ☺️
Burcu92 Ayka9191 normal diye biliyorum canım .30. Haftamda ebe göğsünden süt gelebilir sakın elleyip sıkma doğumu tetiklersin demişti. Sende elleme gogus pedi faln koy . Eger ozele gidiyorsan da dr una msj at .
Mrvt Ayka9191 normal benimde 23. Haftada gelmeye başladı 33 haftalığım hala ara ara gelir. Sıkıntı oluşturacak bi durum değil ama sıkmamaya çalış ☺️
Ayka9191 Burcu92 shimdi dayanamadim dr umu aradim.Hicbirsey yapma dedi normal dedi.Suttende kullanmiyorum cok.endiselendim ondan oldugunu sandim. ilk hamilelik hicbir bilgim yok o yuzden endiselendim. dr umda guldu bana yaa 🙈☺
Ayka9191 Burcu92 hic ellemiyorum bashindan beri.eshimide korkutmushdum bashindan beri 5 metre o tarafindan gechiyor gogsumun 😂 durduk yere oldu o yuzden korkdum
Burcu92 Ayka9191 Bende benimkini korkutmuştum hiç yanıma bilr yaklaşmıyor. Bu erkekler çok korkuyor ya kiyamam 😁
Demirleblebi Ayka9191 sıkma elleme ve enfeksiyonlara karşı meme ucuna göğüs pedi koy mutlaka. Onun dışında bebeğin sağlıcakla doğsun mis gibi şifalı şifalı emzir inşallah 😘🧿