Ozlemgul Kızlar merhaba adetime bir gün kala beta hcg 533.67 çıktı. Bugün gitmedim yarın tekrar beta hcg vermeye gideceğim. Sizce düşük mü ? Beta hcg nasıl bilen bilgisi olan var mı 😒
Gizemciim Ozlemgul gayet normal iki günde bir 2 katı seviyesinde artış takip edin şuan kanda gebelik var. tebrikler 💕
Nazzz1310 Ozlemgul son adet tarıhıne göre hesapla ama doktor keseyi görünce sana tam net söyler ne kadarlık oldunu 5 haftalıkken kese gözüküyor genelde🥰
Nazzz1310 Ozlemgul benım keseyi gördük 5 haftalıkken doktor 7 haftalıkken gel kalp atışı için dedı 5 gün sonra gidicem kalp atışı içinde inşlh onuda duyarız 🥰
mucizem_oglum Ozlemgul benim 6 gün geçmesine rağmen 12ydi beta .. sürekli kan verdim dış gebelik olablr mi diye ama çok şükür değildi oğluşum şimdi kollarımda 😍🙈
asli_kerem Ozlemgul şayet geç döllenme yaşamadığımı düşünürsek 1 gün geciktiğim tarihte tam 100 dü değerim. Benimle kıyaslarsak ikiz neden olmasın 😉