Merve9423 34 haftada 3 kiloydu ve baş çevresi 37 ile uyumluydu doktorum henüz doğum hakkında konuşmak için erken demişti. Şekerim de yok, karbonhidrat şeker bunları hiç tüketmedim hamileliğimde protein ağırlıklı beslendim doktorum da beslenmeyle alakası yok genetik dedi boyuda uzun 36. Haftadayım 51 cm. 37 de çatı muayenesi yapacak doktorum ondan sonra normal mi sezeryan mı bakcaz. Karbonhidrat ve şekeri kesersen bebek sağlıklı kilo alır bide ultrasonların yanılma payı oluyor