Miraymiray Henüz doktora gitmedim daha önce 1kimyasalım oldu. Betam düşerse diye kendimide cok alıştırmak istemedim fakat aksine yükseliyor.hesaplara göre 4+4 üm. Fakat 4haftalık gebeler genelde 3000 betaya sahiplermiş sizce hafta tarihimmi yanlış 5000 normalmi ?
Sumeyye_g Miraymiray olabiliyor canım hastane de kaçtan gebede gördüm ben o değerleri valla çığıra Doğum yaptı yapacak olan var bi sıkıntı yok yani merak etme bu kişiden kişiye değişir rabbim sağlık nasip etsin herkese
Gizemciim Miraymiray normalden yüksek ama kötü bisey degil. çoğul gebelik olabilir yada ultrason hesabina gore sizin hesabiniz tutmuyor olabilir. 4 haftayi doktor mu hesapladi ?
Medine_1992 Canım benim adetine 9 gün varken 300 ile öğrendim yani 4+4de benimde çok yüksekti ikiz mi diye düşündük değildi 😊
Miraymiray Evet banada cok fazla geldi öyle değilmi sizcede. Peki yüksek betanın bi zararı oluyormu acaba
Medine_1992 Miraymiray canım diyorum 6000 falandı hatta üstüne görme olabilir diye düşündük diyorum ya adetime 9 gün varken bile 300dü daha sonra iki günde bir ikiye katladı zaten keseyi gördükten sonra bthcg bakılmadı
Gizemciim Miraymiray o yüzden yanlis hesapliyorsunuz. son adetinizden itibaren 6 haftalik olmasi lazim bu degere göre. 4 haftalik gebelik henuz cok yenidir ve kanda bu derece yukselmez. yada ikiz 👍