Tunadz benimde 35. haftamda nstde sancım çıkınca açıklığı kontrol etmek için muayene etti doktor. Gayet kolay geçti ve çok kısa sürdü inan hiç korkulacak bişey yok. Bende burda okuduklarımdan sonra baya korkmuştum ama hiç korktuğum gibi olmadı sende içini ferah tut