Emin ZeynepKara yaa benimde oğlan sizinle aynı haftadayim konuşmuştuk geçen😁bu sene oğlan senesi mi ne💓💓
HandeA Benimde 10hafta 2 günlükken doktor %80 erkek dedi. Gerçi çok erken ama bilemedim. Erkeklerde erken gösteriyor diyorlar.Şimdi de ileriki haftalarda değişenleri duydukça acaba değişir mi diyorum🙈
ZeynepKara Emin babamız poyraz istiyo 2 isim koymayı düşünüyoruz diğer isme karar veremedik siz düşündünüz mü 😌
Emin ZeynepKara benim de kafamda birkaç isim var da daha tam anlamıyla karar veremedk. Babamın adı Mehmet di onu koymak istiyorum aslında.yanina bı isim daha koyarak .bakalım.daha çok.vat.buluruz😁sağ salim doğsun da insallah
CerenErenAnkarali Sevgim işte böyle olmasın diye ben bekledim cidden insan alıştırıyo kendini sonra cinsiyet değiştiriyo garip bi duygu olsa gerek ama olsunnn sağlıkla gelsin inşallah