Burciny canim bana da yazdı ama bu enfeksiyon su ile atlatılacak bor şey allahın izni ile. Ben ateşledim yattım günlercr. Sirkeli şu ile yaptım taharretimi peçete kullanma kurularken ben pamuklu bez ile sildim attım. Gün-de 3 buçuk lt şu ile allahın izni ile geçiyor. Bol lökosit eritrosit ve epitel göründü bol miktarda ama şükürler olsun bir hafta da atlattım.