Ndm
Merhaba kızlar 17.haftamdayım.Ve 2 özel hastaneye gittim bebeğimin cinsiyetine erkek dedi.2 li tarama ya girdim geçen hafta ben sormadan cinsiyetini kesin erkek dedi.Bende hep erkek hissediyordum ama dün birden şüphe oldu içimde sizce yanılmışlar mıdır yoksa doğru mu?