Yeliz2311 Ankarada özel hastahanede dogum yapacak var mi ? Ucret ve yenidogan bakim unitesi var mi bilgi paylasimi yapalim
wishoflove Yeliz2311 ben sincan koruya gidiyorum. yenidoğan ünitesi var. ücrete gelince de 16. haftada paket aldım. 3800du yanlış hatırlamıyorsam
Melegimm19 Yeliz2311 başından beri özel medisis hastanesine gidiyorum paket almıltık 27+2yim en son bildiğim 8 bin TL ydi paket artmış mıdır bilmiyorum içinde ayrıntılı ultrason ve epidural yok.Yendoğan yoğun bakımı mevcut😊
isyo wishoflove evet ben de ayni şekilde 3800 liraya 16.haftada paket aldım. Siz hangi doktora gidiyosunuz?
denizsmom sincan lokman hekim. yenidoğan ünitesi var. 11.haftada 5000tlye paket aldım. sadece doğum da 3500dü sanırsam
wishoflove Sbl_U evet 16. haftadan sonra hiç bişey odemiyoruz. sadece devlet katkı payı olan 15 tl yi ödüyoruz muayenede.
Yeliz2311 Ya ben Natomed hastahanesiyle gorustum sadece 3000 tl dogum ucreti yeni dogan bakim uniteside yok icime sinmedi o yuzden 🙄 Kontrollerim Hacettepede fakat dogum icin ozelle anlasmak istiyorum
wishoflove Yeliz2311 anladım canim. sadece doğuma 3000-3400 gibi bi rakam söylemişlerdi. paket olunca avantajlı ama tek doğumda pahalı gibi geliyor insana
Kalbiminsesi Sirius92 bülent yirci doktor cok iyi rahat konusabilceniz espirili işini iyi yapan bininsan ennonemlisi rahatlatan bi yapisi var doktr gibi degilde arkadas gibi
wishoflove Hira06 malesef yok. yorumlarda memnun olanları okudum ama kendim tecrübe etmedigim için bir şey diyemeyeceğim.