merviska_lina Merve3 bakacağım ona da su yeşili rengine bayıldım bu arada marka bilindik değil sadece ona emin olamıyorum baby home arabası da güzel ve hafifti gerçekten de ama ona da marka dam güvenemeyip ilk çocuk ikinciye de şaklamak istiyorum
Belirsiz5217 merviska_lina benetto 561 aldık bizde pişman değilim kullanan herkes de çok memnun cevremde 😉
merviska_lina Belirsiz5217 beneto battığını söylüyorlar bütün mağazalar bir şikayet halinde ilgilenecek kimse yokmuş
Merve3 merviska_lina aynen beneto batmis ve arkadasimin bebegi puset acildi iki kere dustu kafa ustu o yuzden beneto tavsiye etmiorum muhatap bile bulamadi
Belirsiz5217 Merve3 tam önlem alamadıklarından olabilir yada istisnadır yani her urun gibi düşünün yani hepsinde olack gibi bi kaide yokki
Merve3 Belirsiz5217 heryerde satiliormevet ama son kalanlar tam onlem alinmamak degil sikistirdigin yerden atiormus yani abrikasyonel hatta
Deletedmom0071 Ben pusetin çok da gerekli olmadığını düşünüyorum. Otomobilsiz insanlar için eziyete dönüşüyor. Zaten 6 ay kadar pusetliye binecek.
Aby34 Biz de eşimle uzun araştırmaları ız sonucunda pierre cardin tour plus modeline karar verdik kullanıcı yorumları da gayet iyi. Videosunu da izledik gayet kullanışlı ve kaliteli duruyor. Travel sistem puseti de var yanında :)