Duygunnn benim de var miyom. Bazen ağrılarım oluyo ama hastanelik olacak kadar değil hamdolsun. Gerçi 20. Haftadan sonra başlıyo miyom ağrıları diyo yaşayanlar. Ben henüz 17. Haftadayım ileride ne olur bilmiyorum.bunun için konuştuğum bi Prof zamanla miyom dejenere olacak. Zaman zaman dayanılmayacak ağrıların olcak falan diye uyarmıştı Allah yardımcınız olsun şifa versin inşallah